Friday, December 30, 2011

Aktiviti Wajib Hadir Hujung Tahun Negara.





Jangan mudah terpengaruh dengan kemunculan logo di atas pls. Tiada sesiapa di sini yang melayangkan jemputan untuk kalian datang makan pizza free ya. Shakeys Pizza sudah lama berkubur di tanah melayu ini. Lets belajar untuk menerima hakikat. Jadi, bertabahlah membaca entry ini hingga ke titik terakhir ya.

Berada di lapisan kalendar kuda yang paling akhir, di samping anak-anak saudara yang berkeliaran sana sini menandakan yang kalian kini berada di musim cuti sekolah. Kemon-Lah! Ni Malaysia, jangan nak berlagak macam flight korang baru sampai dari Manhattan lepas Subuh tadi. Purak-purak tak tahuk pulakk! Just prepare your sampul angpau untuk dibawa bersama (harap maklum untuk mengisi sampul berkenaan juga pls) ke acara wajib hadir hujung tahun Malaysia. MAKAN KENDURI!!! AMAGADDD!!! Ayam masak merah!

“come to papaaaa”

v/o : There’s goes your diet bebeh

T_T

Jangan ditekankan sangat pasal isu makan & isu diet di sini pls. Apa yang ingin difokuskan disini adalah tentang semangat ukhwah sesama umat dalam merapatkan lagi silaturrahim dengan meluangan masa menghadiri acara-acara seperti ini.

Jap!

“ayam masak merah ada kan?”

This is some Green moment with my old friends, Afzan on her bigday. We’re friends during our days membanting tulang memerah keringat demi sesuap nasi & sekeping pizza personal (staff meal wehh!) di Shakeys Pizza, Selayang Mall … once upon a time.

Green Day 

Torn among the roses :)

Shakeys 2006 batch

Hiro Rumaja 2001 with Hiro Rumaja 2011

Blue Day!
 p/s : Mereka bukan Gadis Celcom ya. Jangan confius pls

Last kami berjumpa around hujung tahun 2008 and now, Tadaaa!! She’s taken.
Sungguh seronok dapat berkenalan & berkawan baik dengan rakan-rakan
se “pembantingan tulang” hingga dapat kekal berkawan hingga kini walau telah berkurun lamanya. Afzan mempunyai bapa yang sangat sporting. Yah! Sport-ing bukan “Sukan”-ing okey…?  Supporting. Cool daddy. Hope leh dapat bapa mertua macam ayah Afzan.

“Uikkss… Boleh??”


So sorry Afzan, can't wait to take picture together-together. Fendi nak balik! Hujan! dia bimbang "ehem-ehem" die terkena hujan. Erggh!


From Us, Selamat Pengantin Baru :)




DK : "Sir Rafizal & Miss Idura, fine.. kami memang lewat, tak dapat nak snap-snap foto Ixora"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...